Návrh marketingové komunikace pro zvolený podnik – Marie Hamerská
Marie Hamerská
Bakalářská práce
Návrh marketingové komunikace pro zvolený podnik
Proposal of marketing communication for chosen company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve sféře firem s bližším zaměřením na vizuální komunikaci. Navrhuje změny v současné volbě komunikačních nástrojů včetně vizuální prezentace produktu Kávolády. Návrhy jsou vytvořeny na základě situačních analýz vnějšího i vnitřního prostředí, za pomocí Porterova modelu 5 hybných sil, McKinseyho modelu 7S a kvantitativního výzkumu. Při …víceAbstract:
Bachelor thesis covers marketing communication topic in the corporate sphere while focusing on a visual aspect of it. It proposes changes of communication tools including a new visual presentation of a Kávolada product. All the proposals are based on an analysis of inner and outer factors, applying the Porter’s Five Forces model, McKinsey’s 7S model and survey data. Finally, the proposals are also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Mgr. Jana Dannhoferová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace společnosti Family Market s.r.o.
Hendrika SVOBODOVÁ -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace globální značky v národním prostředí ČR (Případová studie komunikace značky Marvel v ČR)
Lenka Machková -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
Aneta Nekolová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Sára Mecová -
Uplatnění absolventů oboru Marketingová komunikace na trhu práce
Dominika Prokůpková