Marie Hamerská

Bakalářská práce

Návrh marketingové komunikace pro zvolený podnik

Proposal of marketing communication for chosen company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve sféře firem s bližším zaměřením na vizuální komunikaci. Navrhuje změny v současné volbě komunikačních nástrojů včetně vizuální prezentace produktu Kávolády. Návrhy jsou vytvořeny na základě situačních analýz vnějšího i vnitřního prostředí, za pomocí Porterova modelu 5 hybných sil, McKinseyho modelu 7S a kvantitativního výzkumu. Při …více
Abstract:
Bachelor thesis covers marketing communication topic in the corporate sphere while focusing on a visual aspect of it. It proposes changes of communication tools including a new visual presentation of a Kávolada product. All the proposals are based on an analysis of inner and outer factors, applying the Porter’s Five Forces model, McKinsey’s 7S model and survey data. Finally, the proposals are also …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Mgr. Jana Dannhoferová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta