Využití hipoterapie v procesu socializace a integrace dospívajících ze sociálně znevýhodněného prostředí – Lenka STRUŽINSKÁ
Lenka STRUŽINSKÁ
Bachelor's thesis
Využití hipoterapie v procesu socializace a integrace dospívajících ze sociálně znevýhodněného prostředí
Using Hypotherapy in the integration and socialization process of adolescents from socially disadvantaged backgrounds
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je představit hipoterapii jako jeden z nástrojů sociálního učení pro děti, které vyrůstají v nedostatečně motivujícím prostředí. V úvodu teoretické části práce je ve zkratce popsán vývoj jedince až do období adolescence a vliv prostředí na formování jeho osobnosti. Dále práce popisuje význam výchovy ve volném čase a jeho využití v pedagogické práci tam, kde rodinné prostředí …moreAbstract:
This presented dissertation is focused on introduction hipotherapeutics as a one of the means of social learning for children they grow up in socially disadvantaged surronndings. To introduce theorical part of the theses,in short,developement of individuals is described untill their adolescence as well as environmental influence to form their personality. Then the theses place great importance in activities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PaedDr. Ing. Michal Slavík, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STRUŽINSKÁ, Lenka. \textit{Využití hipoterapie v procesu socializace a integrace dospívajících ze sociálně znevýhodněného prostředí}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2014. Available from: https://theses.cz/id/7s4koj/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
STRUŽINSKÁ, Lenka. Využití hipoterapie v procesu socializace a integrace dospívajících ze sociálně znevýhodněného prostředí. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Prevence sociálně patologických jevů u žáků ze sociálně znevýhodněných prostředí
Čechová Čechová -
Sociálně znevýhodněné prostředí a počáteční vzdělávání dítěte
Pavla Strýčková -
Podpora a motivace žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí na základní škole
Nikola Brušáková -
Vzdělávání dítěte s lehkým mentálním postižením ze sociálně znevýhodněného prostředí v mateřské škole
Monika Cihlová -
Doučovací pobyt jako podpora výuky českého jazyka pro žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí
Irena Ihmová -
Specifika školního vzdělávání dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Eliška Blažková -
Problematika dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí v mateřských školách
Veronika Hrdličková -
Školní preventivní program a jeho úloha při socializaci žáků pocházejících ze sociálně znevýhodněného prostředí
Iva Gallová