Česká republika a naplňování Lisabonské strategie EU – Ludvík Fiala
Ludvík Fiala
Bachelor's thesis
Česká republika a naplňování Lisabonské strategie EU
The Czech Republic and the Implementation of the Lisbon Strategy
Anotácia:
Naplňování a implementace Lisabonské strategie EU v České republice je hlavním tématem této bakalářské práce. V první části práce se náchází předpoklady vzniku Lisabonské strategie v EU, její revize a aktualizace v roce 2005 a určení jejích slabých míst. Druhá část práce pojednává o implemnataci Lisabonské strategie v České republice a postupném zapojování České republiky do Lisabonského procesu včetně …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the implementation of the europan Lisabon strategy in the Czech republic. Assumptions of the european Lisbon strategy, it´s revision and might weak components are being shown in the first part of the thesis. The second part continues with the czech integration into european Lisbon process together with description of national reform documents used for apllying european …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB774
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
- Vedúci: Karel Vít
- Oponent: Václav Veber
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Filozofická fakultaBachelor programme / odbor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Naplňování rámcových strategických dokumentů Evropské unie – případ strategie Evropa 2020 a Lisabonské strategie
Michaela Šamlotová -
Lisabonská strategie a Strategie Evropa 2020
Ester Kozlovská -
The Lisbon Treaty - Opportunity or threat for Czech companies?
Maksat Kyrgyzbayev -
Marketing strategy and communication of Red Bull Česká republika, s.r.o.
Martin Reindl -
Analýza konkurenční strategie společnosti Storck Česká republika, s.r.o.
Eva Bahdanovich -
Návrh na změnu strategie v pořádání soutěže Miss Česká republika
Nikola Kokyová -
Cultural diplomacy of the Czech Republic in Finland: current state and strategy of its development
Anna Rezvukhina -
Marketingstrategie der Aktiengesellschaft ADP Employer Services Česká republika, a. s.
Adéla RATAJOVÁ