Strategické řízení společnosti metodou Balanced Scorecard a její vliv na zákazníka – Bc. Martin Fous
Bc. Martin Fous
Diplomová práce
Strategické řízení společnosti metodou Balanced Scorecard a její vliv na zákazníka
Corporate Strategic Management: The Balanced Scorecard and Its Impact on the Customer
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá metodami strategického řízení podniku s cílem vytvořit pozitivní dopady na zákazníka. Významná část práce je věnována analýzám dopadů jak na interního, externího, tak koncového zákazníka vyplývajících z řízení společnosti pomocí Balanced Scorecard. Navazující kapitoly jsou věnovány hlavním principům řízení vztahů se zákazníkem (CRM), řízení podle základních pilířů strategie …víceAbstract:
This diploma thesis discusses strategic management methods which seek to create positive impact on the customer. Main part of the thesis analyzes impact on the customer arising from application of the Balanced Scorecard methodology to company’s management techniques. Impact is assessed from the perspective of the internal and external customer and also the end consumer. Subsequent chapters are dedicated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pwumh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vztahy s veřejností a společenská zodpovědnost firem ve vazbě na lesnictví
Kateřina Chaloupková -
Společenská zodpovědnost firem a její vliv na image firmy FirstFarms A/S
Irena ŠKAŘUPOVÁ -
Vliv CSR a reputace firem na kupní záměr zákazníků v České Republice
Jana Dumková -
Společenská odpovědnost firem: Emisní zodpovědnost automobilek
Martin Mlázovský -
Společenská odpovědnost firem v České republice
Nina Plevová -
Společenská zodpovědnost firem v marketingu
Eva Karešová -
Společenská odpovědnost firem
Hana Pudilová -
Řízení CSR a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku
Kristýna BULÍKOVÁ