Sára HOHLOVÁ
Bakalářská práce
EXPERIMENTÁLNÍ PROJEKT
LES
An Experimental Project - The Forest
Anotace:
Ve své bakalářské práci jsem experimentovala s přenosem přírody do virtuálního světa. Práce je tvořena dvěma výstupy - instalací a virtuální realitou. Nosnou myšlenkou díla je poukázat na krásu přírody symbolizovanou lesem, a současně na hrozbu její devastace působením lidské činnosti. Důležitým momentem práce je rovněž poukázání na skutečnost, že ani sebelépe, řekněme až hyper-realisticky zpracované …víceAbstract:
In my bachelor thesis I experimented with the transfer of nature into the virtual world. The work consists of two outputs - installation and virtual reality. The main idea of the work is to point out the beauty of nature symbolized by the forest, and at the same time the threat of its devastation by human activity. An important moment of the work is also to point out the fact that even the best, let …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: MgA. Lukáš Fišárek
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOHLOVÁ, Sára. EXPERIMENTÁLNÍ PROJEKT. Plzeň, 2021. bakalářská práce (BcA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimediální design, specializace Animovaná a interaktivní tvorba II
Práce na příbuzné téma
-
Interaktivní příběh jako edukační nástroj k popularizaci humanitních věd u středoškolských studentů
Lucie Neubauerová -
Slavníkovci a 3D model jejich sídla
Lukáš Zdražil -
Tvorba 3D modelu kostela sv. Mikuláše v Kašperských Horách
Michal Niebauer -
Vývoj systému pro bezkontaktní analýzu deformací objektů vyrobených 3D tiskem z betonových směsí
Filip Svatý -
Zvuk jako nástroj pro konstrukci 3D prostoru ve virtuální realitě
Veronika Konečná -
Zvuk u inscenace Loupežníci ve Studiu Marta
Bohdana Sýkorová -
Zvuk u inscenace Deník dívky ve Studiu Marta
Anna Seifertová -
Ozvučená vizualita a vizualizovaný zvuk: Vizuální zpracování živých hudebních produkcí
Filip Košťálek