Karolína Hořejší

Bakalářská práce

Marketingové strategie nízkonákladových leteckých společností EasyJet a Ryanair

Marketing strategies of low-cost airlines EasyJet and Ryanair
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza marketingových strategií nízkonákladových leteckých společností EasyJet a Ryanair. V teoretické části se práce věnuje sektoru letecké dopravy a charakteristice nízkonákladových dopravců. Dále se teoretická část zabývá vysvětlením základních marketingových pojmů, nástrojů a strategií. V praktické části jsou představeny analyzované společnosti, jejich marketingový mix …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyse the marketing strategies of low-cost airlines EasyJet and Ryanair. Theoretical part illustrates the current situation in the airline industry and characterises low-cost carriers. Furthermore, the theoretical part involves fundamental marketing terms, instruments, and strategies. The analytical part presents chosen airlines and their marketing mix and SWOT …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 1. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2021
  • Vedoucí: Tomáš Sadílek
  • Oponent: Jitka Volfová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/81758