Marketingové strategie nízkonákladových leteckých společností EasyJet a Ryanair – Karolína Hořejší
Karolína Hořejší
Bakalářská práce
Marketingové strategie nízkonákladových leteckých společností EasyJet a Ryanair
Marketing strategies of low-cost airlines EasyJet and Ryanair
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza marketingových strategií nízkonákladových leteckých společností EasyJet a Ryanair. V teoretické části se práce věnuje sektoru letecké dopravy a charakteristice nízkonákladových dopravců. Dále se teoretická část zabývá vysvětlením základních marketingových pojmů, nástrojů a strategií. V praktické části jsou představeny analyzované společnosti, jejich marketingový mix …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyse the marketing strategies of low-cost airlines EasyJet and Ryanair. Theoretical part illustrates the current situation in the airline industry and characterises low-cost carriers. Furthermore, the theoretical part involves fundamental marketing terms, instruments, and strategies. The analytical part presents chosen airlines and their marketing mix and SWOT …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 1. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/81758
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2021
- Vedoucí: Tomáš Sadílek
- Oponent: Jitka Volfová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/81758
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové strategie vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Michaela Poláčková -
Analýza marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Tereza Kalincová -
Dopad koronaviru na nízkonákladové letecké společnosti v Evropě
Valeria Beznosova -
Marketingová strategie a rozvoj nízkonákladové letecké společnosti Ryanair
Marie Soukupová -
Nízkonákladové letecké společnosti na českém trhu
Aneta MUCHOVÁ -
Marketingová strategie nízkonákladové letecké společnosti
Markéta Chaloupková -
Nízkonákladové letecké společnosti a rozvoj letecké dopravy v zemích středovýchodní Evropy: země V4 a případová studie Polska
Tomáš TROJAN -
Analýza nízkonákladových společností v letecké dopravě
Kamila Surová