Individuální vzdělávání dětí předškolního věku – Bc. Aneta Hladíková
Bc. Aneta Hladíková
Bakalářská práce
Individuální vzdělávání dětí předškolního věku
Individual education of preschool children
Anotace:
Bakalářská práce „Individuální vzdělávání dětí předškolního věku“ se zabývá povinným předškolním vzděláváním v České republice a zaměřuje se především na individuální formu plnění povinné předškolní docházky v délce jednoho roku. Cílem práce je analyzovat a popsat důvody rodičů, proč volí individuální formu vzdělávání pro své dítě, jaký mají pohled na mateřské školy a jak ředitelé mateřských škol vnímají …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with compulsory pre-school education in the Czech Republic and it focuses on individual form of pre-school education of required length of one year. The aim of the thesis is to analyse and describe parents´ reason why they choose individual form of education for their child, what do they think about nursery schools and how nursery directors perceive individual education. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/t4jhv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedoucí: prof. PhDr. Milada Rabušicová, Dr.
- Oponent: Mgr. Klára Šlapalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Individuální vzdělávání dětí v předškolním věku
Kateřina ŠAJTAROVÁ -
Domácí vzdělávání jako forma plnění předškolního vzdělávání
Denisa MESSINGOVÁ -
Předškolní vzdělávání v mateřské škole a lesním klubu
Maria Staňková -
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová -
Education as a Tool of Power: Ethnocentrism, Ethnocide, and Power Displacement in Selected Contemporary Memoirs of Indian Residential School Survivors
Martin Ondryáš -
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová -
Teaching English to Pre-school children: Focus on Exposure
Tereza Prokopová -
Developing aspects of sociolinguistic competence: focus on pre-school learners
Michaela Potočková