Jana Kysilková
Master's thesis
Mytologie - přidaná hodnota společnosti
Analýza marketingového potenciálu mytologických prvků
Mythology as added value of society
Abstract:
Cílem této práce je analýza marketingového potenciálu mytologických prvků. Práce je rozdělena na dvě části. První část se zabývá samotnou mytologií, jejími funkcemi a pokouší se odpovědět na otázku, zda má význam v dnešní společnosti. Tato část se snaží osvětlit pojmy jako jsou archytypy a symboly. Ve druhé části se pak rozebírají jednotlivé mytologické prvky. Hlavní důraz je kladen na pojmenování …moreAbstract:
The aim of this theasis is an analyse of marketing potential of mythological elements
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2010
- Supervisor: Jitka Uvírová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 12. 5. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaMaster programme / field:
Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi
Theses on a related topic
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights