Role influencerů v marketingové komunikaci firem působících v cestovním ruchu na Instagramu – Barbora SEDLÁKOVÁ
Barbora SEDLÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Role influencerů v marketingové komunikaci firem působících v cestovním ruchu na Instagramu
The role of influencers in marketing communication of tourism businesses on Instagram
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem travel influencerů na uživatele sociálních sítí, především Instagramu. Cílem bylo zjistit, jakým způsobem ovlivňují rozhodování jejich sledujících, čím a k čemu je inspirují a jakým způsobem jejich vliv využít v rámci marketingové komunikace firem působících v cestovním ruchu. K získání závěrů posloužilo nejenom vyhodnocení dotazníku se 150 respondenty, ale taktéž …moreAbstract:
The subject of this bachelor thesis is the impact of travel influencers on users of social networks, especially Instagram. The aim was to find out how they influence the decision-making of their followers, how and to what they inspire them, and how to use their influence in the marketing communication of companies operating in tourism. For the evaluation was used not only a questionnaire with 150 respondents …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 7. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Zelenka
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SEDLÁKOVÁ, Barbora. \textit{Role influencerů v marketingové komunikaci firem působících v cestovním ruchu na Instagramu}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/7t1nm2/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SEDLÁKOVÁ, Barbora. Role influencerů v marketingové komunikaci firem působících v cestovním ruchu na Instagramu . Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Využití influencer marketingu v cestovním ruchu
Michaela Kamarášová -
Influencer marketing v cestovním ruchu Moravskoslezského kraje
Klára ŠTÍHLOVÁ -
Vliv blogerů a vloggerů na cestovní ruch
Vašatová Vašatová -
Influencer marketing v cestovním ruchu
Nikola Bračíková -
Generace Z a ovlivnění influencer marketingem v cestovním ruchu
Anna Koníčková -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Influencer marketing v cestovním ruchu
Michaela Baletková