Ellen Venkrbcová

Diplomová práce

Nová národní značka Česká republika: země pro budoucnost a její komunikace v praxi

The New Nation Brand Czech Republic: The Country For the Future and its Communication in Practice
Anotace:
Práce si klade za cíl zjistit stav současného národního brandingu České republiky, konkrétně na základě kvantitativního a kvalitativního výzkumu na konkrétních vzorcích respondentů odpovědět na otázky, jak je z jejich strany země vnímána, zda v tomto vnímání existuje mezera mezi identitou a image země, do jaké míry se zjištěná identita a image shodují s positioningem národní značky Česká republika …více
Abstract:
This Master’s thesis aims to identify the current situation of Czech Republic’s nation branding. It specifically does so based on both quantitative and qualitative research methods applied to specific participant samples, which provide answers to the following questions: How do these participants perceive the Czech Republic? Do these perceptions show an evident identity-image gap? To what extent do …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 11. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2021
  • Vedoucí: Markéta Dianová
  • Oponent: Marek Prokůpek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83664