Nová národní značka Česká republika: země pro budoucnost a její komunikace v praxi – Ellen Venkrbcová
Ellen Venkrbcová
Diplomová práce
Nová národní značka Česká republika: země pro budoucnost a její komunikace v praxi
The New Nation Brand Czech Republic: The Country For the Future and its Communication in Practice
Anotace:
Práce si klade za cíl zjistit stav současného národního brandingu České republiky, konkrétně na základě kvantitativního a kvalitativního výzkumu na konkrétních vzorcích respondentů odpovědět na otázky, jak je z jejich strany země vnímána, zda v tomto vnímání existuje mezera mezi identitou a image země, do jaké míry se zjištěná identita a image shodují s positioningem národní značky Česká republika …víceAbstract:
This Master’s thesis aims to identify the current situation of Czech Republic’s nation branding. It specifically does so based on both quantitative and qualitative research methods applied to specific participant samples, which provide answers to the following questions: How do these participants perceive the Czech Republic? Do these perceptions show an evident identity-image gap? To what extent do …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 11. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83664
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2021
- Vedoucí: Markéta Dianová
- Oponent: Marek Prokůpek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83664
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Země původu potravin jako značka kvality
David VOLKE -
Nation branding a značka „Česká republika“
Michaela Haljuková -
Nation branding České republiky a její efektivní prezentace v evropském prostoru
Markéta Dianová -
Nation branding Českej a Slovenskej republiky
Martina Drobná -
Elektronická média a jejich využití pro nation branding na příkladu českého národního portálu
Lucie Králová -
Nation branding České republiky - (ne)úspěšné budování její značky
Zdenka Matoušková -
Nation branding: Komparace institucionálního zajištění v ČR a v Estonsku
Hana Marešová -
Nation branding jako nástroj zahraniční politiky státu
Adéla Hradilová