Zuzana HUŇOVÁ
Bachelor's thesis
Fashion blog jako nástroj self-promotion
Fashion Blog - the Self-promotion Tool
Abstract:
Tato Bakalářská práce shrnuje teoretické poznatky o fashion blozích. Zaměřuje se na jejich využití jako nástroje self-promotion, jako nástroje marketingových komunikací. Cílem práce je zjištění názorů návštěvníků fashion blogů pomocí dotazníkového šetření, hodnocení vybraných fashion blogů a zjištění používaných metod k sebepropagaci pomocí analýzy fashion blogů a zjištění názorů na fashion blogy z …moreAbstract:
This Bachelor work summarizes theoretical knowledge about fashion blogs. It is focusing on their use as a self-promotion tool, as a marketing tool. The target of this work is to find out visitor´s opinion about fashion blogs using questionnaire. Next target is to find out blo-ger´s methods to self-promotion using analysis of fashion blogs. Last target is to find out bloger´s opinions about blogging …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2012
Accessible from:: 2. 5. 2012
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HUŇOVÁ, Zuzana. Fashion blog jako nástroj self-promotion. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Blog jako prostředek marketingové komunikace v oboru Fashion Business
Natálie Kotková -
Využití PR jako základu marketingové komunikace
Dagmar Alexandra Bernardová -
Opinion Mining
Jana Lehocká -
Marketingová komunikace a její vliv na veřejné mínění
Monika Lešnerová -
Marketingová komunikace a veřejné mínění
Zuzana Matějková -
Specifika komunikace s médii ve veřejné správě
Dominik Havel -
Aplikace krizové komunikace společností Ropid v roce 2012
Dana Holubová -
Vliv sociálních sítí a influencerů na fast fashion a slow fashion
Kateřina Kohoutová