Fashion blog jako nástroj self-promotion – Zuzana HUŇOVÁ
Zuzana HUŇOVÁ
Bakalářská práce
Fashion blog jako nástroj self-promotion
Fashion Blog - the Self-promotion Tool
Anotace:
Tato Bakalářská práce shrnuje teoretické poznatky o fashion blozích. Zaměřuje se na jejich využití jako nástroje self-promotion, jako nástroje marketingových komunikací. Cílem práce je zjištění názorů návštěvníků fashion blogů pomocí dotazníkového šetření, hodnocení vybraných fashion blogů a zjištění používaných metod k sebepropagaci pomocí analýzy fashion blogů a zjištění názorů na fashion blogy z …víceAbstract:
This Bachelor work summarizes theoretical knowledge about fashion blogs. It is focusing on their use as a self-promotion tool, as a marketing tool. The target of this work is to find out visitor´s opinion about fashion blogs using questionnaire. Next target is to find out blo-ger´s methods to self-promotion using analysis of fashion blogs. Last target is to find out bloger´s opinions about blogging …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Zveřejnit od: 2. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HUŇOVÁ, Zuzana. Fashion blog jako nástroj self-promotion. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Blog jako prostředek marketingové komunikace v oboru Fashion Business
Natálie Kotková -
Využití PR jako základu marketingové komunikace
Dagmar Alexandra Bernardová -
Opinion Mining
Jana Lehocká -
Marketingová komunikace a její vliv na veřejné mínění
Monika Lešnerová -
Marketingová komunikace a veřejné mínění
Zuzana Matějková -
Specifika komunikace s médii ve veřejné správě
Dominik Havel -
Aplikace krizové komunikace společností Ropid v roce 2012
Dana Holubová -
Vliv sociálních sítí a influencerů na fast fashion a slow fashion
Kateřina Kohoutová