Radim Karafiát

Bakalářská práce

Modelování a simulace brzdných stavů DC pohonu s využitím speciálních bloků knihovny Matlab-Simulink

Modelling and Simulation of DC Drive Braking States with the Use of Special Blocks in Matlab-Simulink Library
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá stejnosměrnými motory, jejich vlastnostmi a modelováním brzdných stavů. Práce obsahuje teoretickou část, která popisuje činnost DC motoru. Další převážná část je věnována modelování v programu Matlab-Simulink. Pro základní pochopení DC motoru byl vytvořen matematický model pomocí standardních bloků, ze kterého následně vycházelo modelování brzdných stavů. Následně byly …více
Abstract:
This Bachelor´s thesis deals with DC machines, their properties and modelling braking states. The work includes a theoretical part which describes an activity of DC machine. The next major part contains modelling in program Matlab – Simulink. For basic understanding of the DC machine, the mathematical model was created using standard blocks from which subsequent modelling of braking states came out …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
  • Vedoucí: Ivo Neborák
  • Oponent: Petr Vaculík

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava