Role asistenta pedagoga ve vzdělávacím procesu žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni ZŠ – Dominika Vlčková
Dominika Vlčková
Bakalářská práce
Role asistenta pedagoga ve vzdělávacím procesu žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni ZŠ
The Role of the Educational Assistant in the Educational Process of Students with Special Educational Needs at the primary School Level
Anotace:
Bakalářská práce na téma "Role asistenta pedagoga ve vzdělávacím procesu žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni ZŠ" poskytuje ucelený pohled na pozici asistentů pedagogů a zkoumá faktory ovlivňující jejich práci a pracovní spokojenost. Teoretická část práce analyzuje právní rámec vzdělávání těchto žáků a popisuje osobnostní a kvalifikační předpoklady asistentů pedagogů. Praktická část …víceAbstract:
The bachelor thesis on "The Role of Teaching Assistants in the Educational Process of Pupils with Special Educational Needs in Primary School" provides a comprehensive view of the position of teaching assistants and examines the factors influencing their work and job satisfaction. The theoretical part of the thesis analyses the legal framework of education of these pupils and describes the personal …víceKlíčová slova
Asistent pedagoga inkluze integrace žáků interakce pedagogů kvalitativní výzkum osobnostní předpoklady pedagogická spolupráce podpůrná opatření právní rámec vzdělávání pracovní spokojenost speciální vzdělávací potřeby školská poradenská zařízení třídní kolektiv vzdělávací proces základní škola. Teaching assistant inclusion pupil integration teacher interaction qualitative research personality aptitudes pedagogical cooperation support measures legal framework of education job satisfaction special educational needs school counseling facilities classroom collective educational process primary school.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/hdkbp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2024
- Vedoucí: PhDr. Zdeněk Moucha, CSc.
- Oponent: PhDr. Olga Maierová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Teaching Vocabulary: The Use of Total Physical Response in Teaching Adolescents
Ivana Sváčková -
Graded Readers:Bridging the Gap Between Teaching Reading Skills and Teaching Values
Jiří Kovář -
Use of Teaching Aids in Teaching to Primary School Learners with Dyslexia
Pavla Nešpor Bellisová -
Education as a Tool of Power: Ethnocentrism, Ethnocide, and Power Displacement in Selected Contemporary Memoirs of Indian Residential School Survivors
Martin Ondryáš -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
MORÁLNÍ DILEMATA V PRÁCI SPECIÁLNÍCH PEDAGOGŮ V PORADENSKÝCH ZAŘÍZENÍCH PRO SLUCHOVĚ POSTIŽENÉ
Markéta VÁCHOVÁ -
Analýza činnosti poradenských zariadení v Slovenskej republike so zreteľom na žiakov s vývinovými poruchami učenia v inkluzívnej škole
Alena Franková -
Možnosti využití canisterapie ve školských poradenských zařízeních
Michaela HEJNOVÁ