Pavla Nešpor Bellisová

Bakalářská práce

Use of Teaching Aids in Teaching to Primary School Learners with Dyslexia

Teaching aids in teaching English to primary learners with dyslexia
Abstract:
This work deals with the issues of material teaching aids for pupils with dyslexia, used in teaching English as a foreign language in a primary and lower secondary school. It describes the teaching aids available, how the teachers use them and what benefits they bring to the learners. The work also engages in what criteria the teachers use when selecting a particular teaching aid.
Abstract:
Tato práce se zabývá problematikou materiálních didaktických prostředků pro žáky s dyslexií, používané ve výuce agličtiny jako cizího jazyka na prvním a druhém stupni základní školy. Popisuje dostupné didaktické pomůcky, jak jsou používány učiteli a jaký mají přínos pro žáky. Práce rovněž věnuje kritériím, která učitelé používají pro výběr konkrétních didaktických pomůcek.
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PaedDr. Monika Černá, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Nešpor Bellisová, Pavla. Use of Teaching Aids in Teaching to Primary School Learners with Dyslexia. Pardubice, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická