Martina Rájková

Master's thesis

Evaluace koncepce značky Czech Specials v kontextu gastroturistiky v ČR a komparace s dalšími vybranými gastronomickými značkami a průvodci

Evaluation of the Czech Specials Brand Concept in the Context of Gastronomic Tourism in the Czech Republic and Comparison with Other Selected Gastronomic Brands and Guides
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá hodnocením koncepce značky Czech Specials, která je určena k propagaci tradiční české kuchyně a regionálních pokrmů. Projekt byl spuštěn v roce 2008 a je spravován agenturou CzechTourism ve spolupráci s Asociací kuchařů a cukrářů ČR. Cílem značky je nejen propagace české gastronomie, ale i podpora cestovního ruchu v regionech České republiky. Výzkumná část práce se zaměřuje …viac
Abstract:
This thesis evaluates the concept of the Czech Specials brand, designed to promote traditional Czech cuisine and regional dishes. Launched in 2008, the project is managed by the CzechTourism agency in collaboration with the Association of Chefs and Confectioners of the Czech Republic. The brand aims not only to promote Czech gastronomy but also to support tourism in the Czech Republic's regions. The …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2024
  • Vedúci: Renata Lukášová
  • Oponent: Petr Janeček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92084