Evaluace koncepce značky Czech Specials v kontextu gastroturistiky v ČR a komparace s dalšími vybranými gastronomickými značkami a průvodci – Martina Rájková
Martina Rájková
Diplomová práce
Evaluace koncepce značky Czech Specials v kontextu gastroturistiky v ČR a komparace s dalšími vybranými gastronomickými značkami a průvodci
Evaluation of the Czech Specials Brand Concept in the Context of Gastronomic Tourism in the Czech Republic and Comparison with Other Selected Gastronomic Brands and Guides
Anotace:
Diplomová práce se zabývá hodnocením koncepce značky Czech Specials, která je určena k propagaci tradiční české kuchyně a regionálních pokrmů. Projekt byl spuštěn v roce 2008 a je spravován agenturou CzechTourism ve spolupráci s Asociací kuchařů a cukrářů ČR. Cílem značky je nejen propagace české gastronomie, ale i podpora cestovního ruchu v regionech České republiky. Výzkumná část práce se zaměřuje …víceAbstract:
This thesis evaluates the concept of the Czech Specials brand, designed to promote traditional Czech cuisine and regional dishes. Launched in 2008, the project is managed by the CzechTourism agency in collaboration with the Association of Chefs and Confectioners of the Czech Republic. The brand aims not only to promote Czech gastronomy but also to support tourism in the Czech Republic's regions. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92084
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2024
- Vedoucí: Renata Lukášová
- Oponent: Petr Janeček
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RÁJKOVÁ, Martina. \textit{Evaluace koncepce značky Czech Specials v kontextu gastroturistiky v ČR a komparace s dalšími vybranými gastronomickými značkami a průvodci}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/7tduku/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92084
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketing v gastronomii se zaměřením na podporu prodeje
Pavla Lebedeva Pochvalovská -
Instagram marketing podniků působících v gastronomii a jeho vliv na chování spotřebitelů generace Y a Z
Michala Osičková -
Největší byrokratické překážky ovlivňující podnikání v hotelnictví a gastronomii v Česku a na Slovensku
Veronika Štěpánková -
Zachování českých zvyků v gastronomii v regionu Horácko a Podhorácko
Kamila Madziová -
Možnosti snižování odpadu v gastronomii a potravinářství v kontextu cirkulární ekonomiky
Katarína Vezérová -
Sociální sítě a role "word-of-mouth" marketingu v gastronomii
Iveta Slavíková