Simona Volprechtová
Bakalářská práce
Cause Related Marketing
Cause Related Marketing
Anotace:
Tato práce je zaměřena na problematiku Cause Related Marketingu (CRM), který je v České republice v posledních letech stále častěji uplatňován. CRM patří pod společenskou odpovědnost firem a je založen na spolupráci neziskové organizace s obchodní korporací. V teoretické části práce jsou na základě prostudovaných zdrojů shrnuta východiska související s tématem práce, jako je např. marketing, řízení …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on issues of Cause Related Marketing (CRM), which has been in recent years increasingly applied in the Czech Republic. CRM belongs to Corporate Social Responsibility and it is a cooperation between non-profit organization and business corporations. The theoretical part is based on a issue summarization of studied sources related to the topic of the thesis, such as marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Kvasničková Stanislavská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić
Název
Vložil
Vloženo
Práva