Tanec jako prevence rizikového chování mládeže – Mgr. Markéta Šimčíková
Mgr. Markéta Šimčíková
absolventská práce studenta CŽV
Tanec jako prevence rizikového chování mládeže
Dance as prevention for risk behaviour in youth
Anotace:
Tato práce se zabývá rizikovým chováním mládeže a tancem jako primární prevencí tohoto jevu. Teoretická část obsahuje vymezení základních pojmů a souhrnný přehled o této problematice. První část je věnována charakterizaci mládeže, dospívání a specifickým jevům, které toto vývojové období provází. Další kapitola pojednává o rizikovém chování. Najdeme zde jeho definici, konkrétní projevy a faktory, které …víceAbstract:
This thesis is about risk behaviour in youth and dance as its primary prevention. Theoretical part contains definitions of basic concepts and summary of the current findings. First part deals with description of youth, growing up and specific phenomenons of this age. Next chapter is about risk behaviour. We can find there its definition, particular manifestation and factors influencing this pathology …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Mgr. Michal Šimáně, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠIMČÍKOVÁ, Markéta. \textit{Tanec jako prevence rizikového chování mládeže}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/7tuws1/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníceloživotní / obor:
Studium v oblasti pedagogických věd / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Vyučovací hodina pro III. ročník taneční konzervatoře zaměřená na hluboký stabilizační systém za využití podpůrné techniky Pilates
Leona Ryšávková -
Vyučovací hodina jazzového tance pro VIII.ročník taneční konzervatoře
Martina Vargová -
Vyučovací hodina současného tance s využitím principů techniky Josého Limóna a kontaktní improvizace pro středně pokročilé ve vzdělávacím systému základních uměleckých škol.
Eva Křenková -
Motiv jako pracovní stimul ve vyučovací hodině pro elementární ročníky na základní umělecké škole
Karla Koutná -
Vyučovací hodina klasického tance pro žákyně 7. ročníku Taneční konzervatoře
Helena Apetauerová -
Využití volného času u dětí a mládeže jako prevence kriminality
Martina Maraczeková -
"Co se děje za školou?" Analýza neformálních aktivit dětí a mládeže
Zuzana Novotná -
Přínos volnočasových aktivit pro klienty s tělesným postižením v zařízení sociální péče
Jiří Šimon