Tanec jako prevence rizikového chování mládeže – Mgr. Markéta Šimčíková
Mgr. Markéta Šimčíková
absolventská práce studenta CŽV
Tanec jako prevence rizikového chování mládeže
Dance as prevention for risk behaviour in youth
Abstract:
Tato práce se zabývá rizikovým chováním mládeže a tancem jako primární prevencí tohoto jevu. Teoretická část obsahuje vymezení základních pojmů a souhrnný přehled o této problematice. První část je věnována charakterizaci mládeže, dospívání a specifickým jevům, které toto vývojové období provází. Další kapitola pojednává o rizikovém chování. Najdeme zde jeho definici, konkrétní projevy a faktory, které …moreAbstract:
This thesis is about risk behaviour in youth and dance as its primary prevention. Theoretical part contains definitions of basic concepts and summary of the current findings. First part deals with description of youth, growing up and specific phenomenons of this age. Next chapter is about risk behaviour. We can find there its definition, particular manifestation and factors influencing this pathology …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Mgr. Michal Šimáně, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠIMČÍKOVÁ, Markéta. \textit{Tanec jako prevence rizikového chování mládeže}. Online. Final thesis of the lifelong learning student. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institute of Lifelong Learning. 2020. Available from: https://theses.cz/id/7tuws1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institute of Lifelong Learningceloživotní / field:
Educational sciences study / Teaching Specialized Subjects
Theses on a related topic
-
Vyučovací hodina pro III. ročník taneční konzervatoře zaměřená na hluboký stabilizační systém za využití podpůrné techniky Pilates
Leona Ryšávková -
Vyučovací hodina jazzového tance pro VIII.ročník taneční konzervatoře
Martina Vargová -
Vyučovací hodina současného tance s využitím principů techniky Josého Limóna a kontaktní improvizace pro středně pokročilé ve vzdělávacím systému základních uměleckých škol.
Eva Křenková -
Motiv jako pracovní stimul ve vyučovací hodině pro elementární ročníky na základní umělecké škole
Karla Koutná -
Vyučovací hodina klasického tance pro žákyně 7. ročníku Taneční konzervatoře
Helena Apetauerová -
Využití volného času u dětí a mládeže jako prevence kriminality
Martina Maraczeková -
"Co se děje za školou?" Analýza neformálních aktivit dětí a mládeže
Zuzana Novotná -
Přínos volnočasových aktivit pro klienty s tělesným postižením v zařízení sociální péče
Jiří Šimon