František Nagy

Diplomová práce

Využitie technológie Flash v e-commerce aplikáciách

Využitie technológie Flash v e-commerce aplikáciách
Anotace:
Zintenzívnění konkurence mezi obchodníky vede ke stále více obtížnějšímu získávání konkurenční výhody. Podniky a firmy se proto snaží tuto výhodu získat za pomoci e-commerce řešení, která by měla sloužit jednak k prezentaci firmy, dále ke komunikaci se zákazníky, ke snižování transakčních nákladů a v neposlední řadě by měla také ulehčit prodej produktů a služeb. Zvyšující se počet firem využívající …více
Abstract:
The growing intensity of competition between traders leads to harder acquisition of competitive advantage. Businesses and companies are therefore trying to get this benefit from e-commerce solutions, enabling them to serve as a presentation tool as well as a communication tool with the customers; reduce the transaction costs and facilitate the marketing of products and services. The increasing amount …více
Abstract:
Zintenzívnenie konkurencie medzi obchodníkmi vedie k čoraz obtiažnejšiemu získavaniu konkurenčnej výhody. Podniky a firmy sa preto snažia túto výhodu získať riešeniami e-commerce, ktoré im majú slúžiť ako na prezentáciu, tak aj na komunikáciu so zákazníkmi, znižovať transakčné náklady a uľahčiť predaj produktov a služieb. Nárast počtu firiem využívajúcich tieto riešenia núti firmy urobiť ich čo najpríťažlivejšími …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 1. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 8. 2010
  • Vedoucí: Zuzana Šedivá
  • Oponent: Alena Buchalcevová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/23143

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika