Změny v digitalizaci maloobchodu v důsledku 1. vlny korona krize – Lukáš Stehlík
Lukáš Stehlík
Master's thesis
Změny v digitalizaci maloobchodu v důsledku 1. vlny korona krize
Changes in the digitalization of retail due to the first wave of the corona crisis
Abstract:
Maloobchod sám o sobě představuje velmi nestálé a proměnlivé prostředí citlivé na nejrůznější vnitřní i vnější faktory. V současné době se musí vypořádat se změnami obchodního modelu způsobenými probíhající digitální revolucí a navíc globálně rozšířenou epidemií nového typu korona viru SARS-CoV-2. V této práci jsme se proto zaměřili na hledání souvislostí mezi tzv. 1. vlnou korona krize, která vypukla …moreAbstract:
Retail itself is a very volatile and changing environment sensitive to various internal and external factors. At present, it has to deal with the changes in the business model caused by the ongoing digital revolution and, in addition, the globally widespread epidemic of a new type of corona virus SARS-CoV-2. In this work, we therefore focused on finding connections between the so-called first wave …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 3. 2019
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82423
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2021
- Supervisor: Jiří Dvořák
- Reader: Mojmír Sabolovič
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82423
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Vliv pandemie koronaviru na vinohradnictví a vinařství v oblasti Jižní Moravy
Nela Talichová -
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu -
Retail development 4.0
Yang Yang -
Fúze v travel retail
Daniela Rakušanová -
Customer perception of retail marketing strategies
Bishal Debbarma -
Portfolio Optimization for Retail Investor from China
Youzhen Wu -
Crisis as tool to grow in retail
Kasymgalieva Kasymgalieva -
Efektivita různých forem reklamy pro makléřské společnosti nabízející retail investing na českém trhu
Richter Richter