Analýza stávající situace komunikačního mixu firmy Epos spol. s r.o. s cílem zefektivnění – Michaela Kučerová
Michaela Kučerová
Bakalářská práce
Analýza stávající situace komunikačního mixu firmy Epos spol. s r.o. s cílem zefektivnění
Analysis of the Current Situation of Communication Mix in the Company Leading to More Efficiency
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zdokonalení komunikačního plánu firmy EPOS spol. s r.o. a sestavení jednotlivých doporučení pro zefektivnění komunikace se zákazníky. Práce bude rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. První část se bude zabývat teoretickými poznatky, které budou aplikovány v praktické části. Praktická část bude tvořena popisem stávající situace firmy EPOS spol. s r.o., která …víceAbstract:
The aim of this thesis is improve the communication plan of the company EPOS spol. s r.o. and a compilation of recommendations for streamlining communication with customers. The work will be divided into two parts: theoretical and practical. The first part will deal with the theoretical knowledge that will be applied in the practical part. The practical part will consist of a description of the current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 24. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUČEROVÁ, Michaela. \textit{Analýza stávající situace komunikačního mixu firmy Epos spol. s r.o. s cílem zefektivnění}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/7u7gb0/.
Jak správně citovat práci
Kučerová, Michaela. Analýza stávající situace komunikačního mixu firmy Epos spol. s r.o. s cílem zefektivnění. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Komunikační mix podnikatelského subjektu
Lenka Grundová -
Marketingový a komunikační mix Českých drah a Rossijskich železnych dorog
Klára Švecová -
Komunikační mix města Ústí nad Labem
Linda ZEŤOVÁ -
Online reklama veletrhu STAVEBNICTVÍ-THERM-DOMOV-ZAHRADA
Marek Mach -
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Monika Kopečná -
Reklama a propagace jako nástroj podpory prodeje v konkrétním podniku
Martin Timr