Jiří Doležal

Master's thesis

Analysis of the ŠKODA brand perceptions on different markets

Analýza vnímání značky ŠKODA na rozdílných trzích
Abstract:
V poslední době roste význam značek ve všech průmyslových odvětvích. Spotřebitelé si vytvářejí vztahy k značkám, což připisuje velký význam procesu budování značky. Automobilový průmysl patří mezi nejkonkurenceschopnější průmyslová odvětví s vysokou loajalitou ke značce, která přisuzuje značce ještě větší význam. Tato práce se zaměřuje na automobilku ŠKODA a vnímání její značky mezi českým, německým …more
Abstract:
Lately, brands are becoming increasingly important across all industries. Consumers are forming relationships with brands attributing brand building process a great significance. Automotive industry belongs to the most competitive industries with high brand loyalty attributing the brand even greater importance. This study focuses on a carmaker ŠKODA and perception of its brand between Czech, German …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2021
  • Supervisor: Radek Čajka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84184