Analysis of the ŠKODA brand perceptions on different markets – Jiří Doležal
Jiří Doležal
Master's thesis
Analysis of the ŠKODA brand perceptions on different markets
Analýza vnímání značky ŠKODA na rozdílných trzích
Abstract:
V poslední době roste význam značek ve všech průmyslových odvětvích. Spotřebitelé si vytvářejí vztahy k značkám, což připisuje velký význam procesu budování značky. Automobilový průmysl patří mezi nejkonkurenceschopnější průmyslová odvětví s vysokou loajalitou ke značce, která přisuzuje značce ještě větší význam. Tato práce se zaměřuje na automobilku ŠKODA a vnímání její značky mezi českým, německým …moreAbstract:
Lately, brands are becoming increasingly important across all industries. Consumers are forming relationships with brands attributing brand building process a great significance. Automotive industry belongs to the most competitive industries with high brand loyalty attributing the brand even greater importance. This study focuses on a carmaker ŠKODA and perception of its brand between Czech, German …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/84184
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2021
- Supervisor: Radek Čajka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84184
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Consumer Perception of Brand Hollister on the Czech Market
Lenka Kotková -
Brand perception - case study of Czech Railways
Tereza Vavroušková -
Rozbor image značky Česká republika
Lenka Schrepfferová -
Nová národní značka Česká republika: země pro budoucnost a její komunikace v praxi
Ellen Venkrbcová -
Doporučení pro krizovou komunikaci na Facebooku pro značku Nescafé Česká republika
Lenka Munzarová -
Branding turistické destinace - Česká republika - v průběhu času
Jitka Podzemská -
Nation branding a značka „Česká republika“
Michaela Haljuková