Daniela Kolářová
Master's thesis
Měření spokojenosti zákazníků hypermarketu
Customer Satisfaction Measurement with the Hypermarket
Abstract:
Tématem diplomové práce bylo měření spokojenosti zákazníků hypermarketu. Jednalo se konkrétně o hypermarket Globus Ostrava. Hlavním cílem diplomové práce bylo zjištění spokojenosti zákazníků s hypermarketem Globus Ostrava, jednak s vlastnostmi poskytovaného zboží a také s vlastnostmi a nabízenými službami hypermarketu obecně. Dílčím cílem bylo zjistit hlavní důvody k nákupu v preferovaných maloobchodních …moreAbstract:
The Diploma thesis’s theme characterizes the measurement of costumers’ satisfaction in the Globus Ostrava hypermarket. The main diploma thesis’s aim was to find out the costumers’ satisfaction with Globus Ostrava hypermarket, in particular with offered products and services features. The partial objective was to determine the main reasons of a purchase in preferred retail units and to find out the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/101950
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2014
- Supervisor: Petra Krbová
- Reader: Ondřej Musil
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Měření spokojenosti zákazníků obchodního řetězce
Oto Petr