Daniela Kolářová

Master's thesis

Měření spokojenosti zákazníků hypermarketu

Customer Satisfaction Measurement with the Hypermarket
Anotácia:
Tématem diplomové práce bylo měření spokojenosti zákazníků hypermarketu. Jednalo se konkrétně o hypermarket Globus Ostrava. Hlavním cílem diplomové práce bylo zjištění spokojenosti zákazníků s hypermarketem Globus Ostrava, jednak s vlastnostmi poskytovaného zboží a také s vlastnostmi a nabízenými službami hypermarketu obecně. Dílčím cílem bylo zjistit hlavní důvody k nákupu v preferovaných maloobchodních …viac
Abstract:
The Diploma thesis’s theme characterizes the measurement of costumers’ satisfaction in the Globus Ostrava hypermarket. The main diploma thesis’s aim was to find out the costumers’ satisfaction with Globus Ostrava hypermarket, in particular with offered products and services features. The partial objective was to determine the main reasons of a purchase in preferred retail units and to find out the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
  • Vedúci: Petra Krbová
  • Oponent: Ondřej Musil

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technical University of Ostrava

Ekonomická fakulta

Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod

Práce na příbuzné téma