Logo a vizuální identita pro školní zařízení – BcA. Pavla Veverková
BcA. Pavla Veverková
Diplomová práce
Logo a vizuální identita pro školní zařízení
Logo and visual identity for school facilities
Anotace:
Diplomová práce se zabývá ucelením brandingu základních škol v Česku. Cílem diplomové práce je tvorba nového loga, vizuální identity a navigačního systému pro základní školu U Obory, která se nalézá v pražské Uhříněvsi. V práci je analyzována současná situace, navrhovaná strategie a řešení vizuálního stylu, který efektivně sjednocuje všechny aspekty rebrandingu školy. Přístup je založen na poznatcích …víceAbstract:
This thesis deals with the branding of primary schools in the Czech Republic. The aim of the diploma thesis is to create a new logo, visual identity and navigation system for the U Obory primary school, located in Uhříněves, Prague. The thesis analyses the current situation and proposes a strategy and solution for creating a logo and visual identity that effectively unifies all aspects of rebranding …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2024
- Vedoucí: MgA. Miroslav Roubíček
- Oponent: Libor Korman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Magisterský studijní program / specializace:
Vizuální tvorba / Grafický a mediální design - NM
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Vizuální identita filmových festivalů
Jaroslav Beneš -
Vizuální identita softwaru Fidentis
Tomáš Sikora -
Vizuální identita
Mikuláš Kříž -
Vizuální identita malé obce
Ján HOLBA -
Nová vizuální identita města Litoměřice
Ema Řeháková -
Vizuální a komunikační identita neziskové organizace Zvíře v tísni, z. s.
Pavla Mottlová
Název
Vložil
Vloženo
Práva