Der Deutschunterricht mit Roma-Kindern aus interkultureller Perspektive – Iveta VLAHÁČOVÁ
Iveta VLAHÁČOVÁ
Diplomová práce
Der Deutschunterricht mit Roma-Kindern aus interkultureller Perspektive
Teaching German as a foreign language to Roma-children seen from an intercultural perspective
Abstract:
The dissertation deals with teaching German to Romany children. The introduction gives an account of Romany history, their mentality, culture and current situation in the Czech Republic. It also mentions the issues concerning teaching Romany children in general. The work focuses on the following questions: Is teaching Romany children German different than to Czech children? How do their mentality and …víceAbstract:
Diplomová práce se zabývá výukou německého jazyka u romských dětí. Úvodem je přiblížena historie Romů, jejich mentalita a kultura a současná situace v ČR. Zároveň je zmíněna i problematika vyučování romských dětí obecně. Práce si klade tyto otázky: Liší se výuka NJ u romských dětí a výuka NJ u českých dětí? Jak ovlivňuje jejich mentalita a jejich sociální pozice výuku NJ? Jak má učitel přizpůsobit …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 11. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 12. 2009
- Vedoucí: Jonathan Schüz
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VLAHÁČOVÁ, Iveta. \textit{Der Deutschunterricht mit Roma-Kindern aus interkultureller Perspektive}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/7uq3iy/.
Jak správně citovat práci
VLAHÁČOVÁ, Iveta. Der Deutschunterricht mit Roma-Kindern aus interkultureller Perspektive. Ústí nad Labem, 2009. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 11. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství cizích jazyků pro základní školy - německý jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vztahu cílového a mateřského jazyka ve výuce německého jazyka na základní škole
Jana Hagen -
Výslovnost ve výuce německého jazyka na ZŠ
Martina Čeřovská -
Zapojení žáků se specifickými poruchami učení do výuky německého jazyka na prvním stupni waldorfské základní školy
Barbora Hlaváčová -
Výuka německého jazyka na Waldorfské škole a klasické ZŠ
Simona Halvová -
Výuka německého jazyka na prvním stupni waldorfské školy
Ivana Hrtoňová -
Písně a hry v učebnicích německého jazyka na 1. stupni ZŠ
Božena Holzerová -
Role mateřského jazyka v koncepci komunikativní didaktiky a možnosti její realizace při výuce německého a anglického jazyka na základních školách v ČR
Veronika Husová -
Distanční výuka na ZŠ perspektivou učitelů německého jazyka
Lucie Skotnicová