Der Deutschunterricht mit Roma-Kindern aus interkultureller Perspektive – Iveta VLAHÁČOVÁ
Iveta VLAHÁČOVÁ
Master's thesis
Der Deutschunterricht mit Roma-Kindern aus interkultureller Perspektive
Teaching German as a foreign language to Roma-children seen from an intercultural perspective
Abstract:
The dissertation deals with teaching German to Romany children. The introduction gives an account of Romany history, their mentality, culture and current situation in the Czech Republic. It also mentions the issues concerning teaching Romany children in general. The work focuses on the following questions: Is teaching Romany children German different than to Czech children? How do their mentality and …moreAbstract:
Diplomová práce se zabývá výukou německého jazyka u romských dětí. Úvodem je přiblížena historie Romů, jejich mentalita a kultura a současná situace v ČR. Zároveň je zmíněna i problematika vyučování romských dětí obecně. Práce si klade tyto otázky: Liší se výuka NJ u romských dětí a výuka NJ u českých dětí? Jak ovlivňuje jejich mentalita a jejich sociální pozice výuku NJ? Jak má učitel přizpůsobit …more
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 11. 2009
Thesis defence
- Date of defence: 8. 12. 2009
- Supervisor: Jonathan Schüz
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VLAHÁČOVÁ, Iveta. \textit{Der Deutschunterricht mit Roma-Kindern aus interkultureller Perspektive}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2009. Available from: https://theses.cz/id/7uq3iy/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VLAHÁČOVÁ, Iveta. Der Deutschunterricht mit Roma-Kindern aus interkultureller Perspektive. Ústí nad Labem, 2009. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 11. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / field:
Primary School Teacher Education / Teaching foreign language for the Primary School - german language
Theses on a related topic
-
Analýza vztahu cílového a mateřského jazyka ve výuce německého jazyka na základní škole
Jana Hagen -
Výslovnost ve výuce německého jazyka na ZŠ
Martina Čeřovská -
Zapojení žáků se specifickými poruchami učení do výuky německého jazyka na prvním stupni waldorfské základní školy
Barbora Hlaváčová -
Výuka německého jazyka na Waldorfské škole a klasické ZŠ
Simona Halvová -
Výuka německého jazyka na prvním stupni waldorfské školy
Ivana Hrtoňová -
Písně a hry v učebnicích německého jazyka na 1. stupni ZŠ
Božena Holzerová -
Role mateřského jazyka v koncepci komunikativní didaktiky a možnosti její realizace při výuce německého a anglického jazyka na základních školách v ČR
Veronika Husová -
Distanční výuka na ZŠ perspektivou učitelů německého jazyka
Lucie Skotnicová