Analýza komunikačních toků ve vybrané organizaci – Michaela Růžková
Michaela Růžková
Bakalářská práce
Analýza komunikačních toků ve vybrané organizaci
Analysis of Communication Flows in a selected Organization
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou komunikačních toků ve vybrané organizaci. Hlavním cílem je zjistit současný stav interní komunikace v této organizaci. Současný stav byl vyhodnocen pomocí analýzy komunikačních toků, forem a nástrojů, jejíž výsledky posloužily k identifikaci oblastí, kde se vyskytují komunikační problémy. Dílčími cíli je zjistit, zda jsou zaměstnanci dostatečně informováni, …víceAbstract:
This bachelor's thesis analyses communication flows in a selected organisation. Its main aim is to assess the current state of internal communication within the organisation. The assessment was carried out using an analysis of communication flows, forms and tools. The results of the analysis were used to identify areas where communication problems occur. Besides this, the thesis aims to find out whether …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/61211
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2016
- Vedoucí: Miloslava Hiršová
- Oponent: Irena Míková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/61211
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
Ruslan Matsiievskyi -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Komunikační audit firmy ČEVAK a.s. a návrh optimalizace interní a externí komunikace
Miluše Kalačová -
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
Magdaléna Lesonická -
Interní komunikace a sdílení dat uvnitř společnosti ČEVAK a.s.
Kateřina Trnková -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost podniků v sektoru služeb
Pavel Cepák -
Interní marketing firmy zaměřený na interní komunikaci a mezigenerační spolupráci zaměstnanců
Nikola Swaczynová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová