Mariana Hurtová

Bakalářská práce

Marketingový mix vybraného podniku

Marketing mix of a selected company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu ve vybraném podniku - jedná se o fiktivní společnost XY, a. s. Práce bude rozdělena do dvou částí. První část se věnuje definici základních pojmů jako je marketing, marketingový mix, produkt, cena, distribuce a komunikace. Druhá část bude zaměřena na popis společnosti XY, a.s. a na analýzu marketingového mixu uvnitř podniku. Cílem práce je analyzovat …více
Abstract:
This bachelor thesis works with the analysis of the marketing mix in a selected company - a fictitious company XY, a. s. The work will be divided into two parts. The first part is devoted to the definition of basic terms such as marketing, marketing mix, product, price, distribution and communication. The second part will focus on the description of the company XY, a.s. and to analyze the marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michal Kuběnka, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hurtová, Mariana. Marketingový mix vybraného podniku. Pardubice, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků