Mgr. Hana Knoppová
Diplomová práce
Strategické plánování v muzeu
Strategic planning in the museum
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice strategického plánování v muzeu. Cílem je teoreticky nastínit postup strategického plánování v muzeích. Poznatky jsou uspořádány do logického návodu, jak vytvořit strategický plán v muzeu. Teoretická sekce vymezuje metodu strategického plánování, specifika muzejního prostředí a možné překážky jež brání v přijetí strategického plánu. Nejvíc pozornosti je věnováno …víceAbstract:
The thesis deals with issues of strategic planning in the museum. The aim of this thesis is to outline the theory of strategic planning process in museums. Ideas are arranged in a logical explanation on how to create a strategic plan in the museum. Theoretical section defines the method of strategic planning, specifications of the museum and the potential barriers that impede the adoption of a strategic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/opw6t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2009
- Vedoucí: Mgr. Lucie Jagošová, DiS.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Historické vědy / Muzeologie
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Analýza a možnosti růstu podniku v konkurenčním prostředí s ohledem na jeho geografická specifika
Martina Kukulová -
Konkurenční strategie firmy Všesportovní areál Obří sud Javorník
Michala Kucziaková -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Alexandra Černá -
Firma v konkurenčním prostředí
Daniel Charvát -
Konkurenceschopnost firmy v oblasti územního plánování
Jiří Šimák -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Analýza konkurenčního prostředí jako součást marketingového strategického plánování firmy ABC a zavedení "bio oleje" na český trh.
Jakub ZÁVODSKÝ