Mgr. Hana Knoppová
Master's thesis
Strategické plánování v muzeu
Strategic planning in the museum
Abstract:
Diplomová práce se věnuje problematice strategického plánování v muzeu. Cílem je teoreticky nastínit postup strategického plánování v muzeích. Poznatky jsou uspořádány do logického návodu, jak vytvořit strategický plán v muzeu. Teoretická sekce vymezuje metodu strategického plánování, specifika muzejního prostředí a možné překážky jež brání v přijetí strategického plánu. Nejvíc pozornosti je věnováno …moreAbstract:
The thesis deals with issues of strategic planning in the museum. The aim of this thesis is to outline the theory of strategic planning process in museums. Ideas are arranged in a logical explanation on how to create a strategic plan in the museum. Theoretical section defines the method of strategic planning, specifications of the museum and the potential barriers that impede the adoption of a strategic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2009
Identifier:
https://is.muni.cz/th/opw6t/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 9. 2009
- Supervisor: Mgr. Lucie Jagošová, DiS.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Historical Sciences / Museology
Theses on a related topic
-
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Analýza a možnosti růstu podniku v konkurenčním prostředí s ohledem na jeho geografická specifika
Martina Kukulová -
Konkurenční strategie firmy Všesportovní areál Obří sud Javorník
Michala Kucziaková -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Alexandra Černá -
Firma v konkurenčním prostředí
Daniel Charvát -
Konkurenceschopnost firmy v oblasti územního plánování
Jiří Šimák -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Analýza konkurenčního prostředí jako součást marketingového strategického plánování firmy ABC a zavedení "bio oleje" na český trh.
Jakub ZÁVODSKÝ