Impact of Covid-19 to Digital Marketing – Ahmet Said Celikbilek
Ahmet Said Celikbilek
Bachelor's thesis
Impact of Covid-19 to Digital Marketing
Abstract:
The covid’s affection left an imprint on the business activities and the way they shifted their marketing strategies towards digital world to survive on the market. The Bachelor Thesis tries to discover how companies changed their strategies to make sure that the profit won’t be affected. The study shows various impacts of COVID-19 on businesses and how companies adopted to digital marketing by building …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2024
- Vedúci: Ing. Lucie Chytilová, Ph.D.
- Oponent: Robert Hlavatý, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Digital Marketing: The use and development in Nigeria
Femi Micheal Awolesi -
THE USE OF INSTAGRAM BY FASHION BRANDS IN DIGITAL MARKETING
Ifrah Islam -
Evaluation of Digital Marketing Communication
Rushik Rameshkumar Patel
Názov
Vložil
Vložené
Práva