Bc. Denisa Witychová

Bachelor's thesis

Tomáš Baťa - průkopník české reklamy

Tomáš Baťa - pathfinder czech promotion
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je posouzení reklamní a obchodní politiky firmy Baťa. Zjistit co přežilo až do dnešních dnů a co může být příkladem pro současné podnikání. Teoretická část bakalářské práce obsahuje stručný životopis T. Bati, popisuje vznik a chod společnosti a převážně je zaměřena na druhy a metody jeho reklamy. Praktická část se skládá ze dvou výzkumů a vyhodnocení na témata: „Povědomí …more
Abstract:
The objective of this bachelor's thesis is the assessment of advertising and business policy of Bata company. The goal is also to find out what has survived until present days and what can serve as an example for our current entrepreneurship activities. In its theoretical part the bachelor's thesis includes a brief biography of Tomáš Bata. It describes the origin and operations of the company as well …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2009
  • Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Reader: Ing. Pavel Klička

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní