Budování brand identity v oblasti kreativních služeb – Bc. Jakub Žďárský
Bc. Jakub Žďárský
Diplomová práce
Budování brand identity v oblasti kreativních služeb
Building a Brand Identity in the Area of Creative Services
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou budování brand identity v oblasti kreativních služeb. V teoretické části jsou vymezeny poznatky o významu brand identity a definovány klíčové principy pro budování značky. Dále je věnován prostor detailnímu popisu procesů vytvoření úspěšné vizuální identity, která dokáže oslovit definovanou cílovou skupinu, zaujmout silnou pozici na trhu a tím tak získat konkurenční …víceAbstract:
The master thesis deals with the issue of brand identity building in the field of creative services. In the theoretical part, we define the key terms related to the meaning of brand identity and key principles for building a brand. Followed by a detailed description of the processes of creating a successful visual identity appealing to the selection target group, take a strong position on the market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Žďárský, Jakub. Budování brand identity v oblasti kreativních služeb. Liberec, 2023. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Systémové inženýrství a informatika
Práce na příbuzné téma
-
Návrh komunikační strategie grafického studia
Sabina Eiblová -
Brand building města jako součást komunikační strategie
Zuzana Štursová -
Marketingová a komunikační strategie nově vznikající značky na trhu v oblasti grafického designu
Michaela Mariánková -
Návrh marketingové a komunikační strategie nového neziskového projektu Single kydy
Hana Kuželová -
Komunikační strategie ve vybraném podniku
Michaela SCHICKEROVÁ -
Marketingová a komunikační strategie malého grafického studia
Edita Hanušová -
Vizuální identita a komunikační strategie pro síť regionálních kulturních institucí
Samuel Preisler -
Identita a image značky Syoss na českém trhu.
Karolína Šaňková
Název
Vložil
Vloženo
Práva