Budování brand identity v oblasti kreativních služeb – Bc. Jakub Žďárský
Bc. Jakub Žďárský
Master's thesis
Budování brand identity v oblasti kreativních služeb
Building a Brand Identity in the Area of Creative Services
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou budování brand identity v oblasti kreativních služeb. V teoretické části jsou vymezeny poznatky o významu brand identity a definovány klíčové principy pro budování značky. Dále je věnován prostor detailnímu popisu procesů vytvoření úspěšné vizuální identity, která dokáže oslovit definovanou cílovou skupinu, zaujmout silnou pozici na trhu a tím tak získat konkurenční …moreAbstract:
The master thesis deals with the issue of brand identity building in the field of creative services. In the theoretical part, we define the key terms related to the meaning of brand identity and key principles for building a brand. Followed by a detailed description of the processes of creating a successful visual identity appealing to the selection target group, take a strong position on the market …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Žďárský, Jakub. Budování brand identity v oblasti kreativních služeb. Liberec, 2023. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
System Engineering and Informatics / System Engineering and Informatics
Theses on a related topic
-
Návrh komunikační strategie grafického studia
Sabina Eiblová -
Brand building města jako součást komunikační strategie
Zuzana Štursová -
Marketingová a komunikační strategie nově vznikající značky na trhu v oblasti grafického designu
Michaela Mariánková -
Návrh marketingové a komunikační strategie nového neziskového projektu Single kydy
Hana Kuželová -
Komunikační strategie ve vybraném podniku
Michaela SCHICKEROVÁ -
Marketingová a komunikační strategie malého grafického studia
Edita Hanušová -
Vizuální identita a komunikační strategie pro síť regionálních kulturních institucí
Samuel Preisler -
Identita a image značky Syoss na českém trhu.
Karolína Šaňková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights