Bc. Jakub Žďárský

Master's thesis

Budování brand identity v oblasti kreativních služeb

Building a Brand Identity in the Area of Creative Services
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou budování brand identity v oblasti kreativních služeb. V teoretické části jsou vymezeny poznatky o významu brand identity a definovány klíčové principy pro budování značky. Dále je věnován prostor detailnímu popisu procesů vytvoření úspěšné vizuální identity, která dokáže oslovit definovanou cílovou skupinu, zaujmout silnou pozici na trhu a tím tak získat konkurenční …more
Abstract:
The master thesis deals with the issue of brand identity building in the field of creative services. In the theoretical part, we define the key terms related to the meaning of brand identity and key principles for building a brand. Followed by a detailed description of the processes of creating a successful visual identity appealing to the selection target group, take a strong position on the market …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2023

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Žďárský, Jakub. Budování brand identity v oblasti kreativních služeb. Liberec, 2023. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta