Chování spotřebitele na konkrétním trhu – Pavla Šimonová
Pavla Šimonová
Bakalářská práce
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Consumer Behaviour on Specific Market
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na chování spotřebitele na trhu s nemovitostmi v České republice. Zabývá se situací na tomto trhu v rámci několika posledních let. Teoretická část vymezuje obecné chování spotřebitele, typy zákazníků, marketingový výzkum a faktory ovlivňující nákupní chování. Praktická část obsahuje saldo migrace krajských měst. Ve třech vybraných krajských městech, podle počtu obyvatel …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on consumer behavior in the real estate market in the Czech Republic. It deals with the situation in this market over the last few years. The theoretical part defines general consumer behavior, customer types, marketing research, and factors affecting purchasing behavior. The practical part contains the migration balance of the regional cities. In three selected regional …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/jw71w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedoucí: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Radek Martens
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Preparation of labor market for the industry 4.0 focusing on the Russian labor market
Vasilisa Kurnikova -
Marketingová strategie společnosti Penny Market na českém trhu
Kateřina Šnejdarová -
Go-to-market strategie pro uvedení značky na nový trh
Diliara Abdiukhanova -
Market entry of a company SaZ s.r.o. onto the Canadian Road-Rail market
Jan Truska