Pavla Šimonová
Bachelor's thesis
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Consumer Behaviour on Specific Market
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na chování spotřebitele na trhu s nemovitostmi v České republice. Zabývá se situací na tomto trhu v rámci několika posledních let. Teoretická část vymezuje obecné chování spotřebitele, typy zákazníků, marketingový výzkum a faktory ovlivňující nákupní chování. Praktická část obsahuje saldo migrace krajských měst. Ve třech vybraných krajských městech, podle počtu obyvatel …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on consumer behavior in the real estate market in the Czech Republic. It deals with the situation in this market over the last few years. The theoretical part defines general consumer behavior, customer types, marketing research, and factors affecting purchasing behavior. The practical part contains the migration balance of the regional cities. In three selected regional …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2018
Identifier:
https://is.sting.cz/th/jw71w/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2018
- Supervisor: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Reader: Ing. Radek Martens
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and management of small and medium-sized enterprises
Theses on a related topic
-
Preparation of labor market for the industry 4.0 focusing on the Russian labor market
Vasilisa Kurnikova -
Marketingová strategie společnosti Penny Market na českém trhu
Kateřina Šnejdarová -
Go-to-market strategie pro uvedení značky na nový trh
Diliara Abdiukhanova -
Market entry of a company SaZ s.r.o. onto the Canadian Road-Rail market
Jan Truska