Využití segmentace a internetového marketingu při komunikaci se stávajícími klienty firem – Bc. Štěpán Musil
Bc. Štěpán Musil
Master's thesis
Využití segmentace a internetového marketingu při komunikaci se stávajícími klienty firem
Using Segmentation and Internet Marketing to Communicate with Existing Business Clients
Abstract:
Cílem diplomové práce je navrhnout využití internetového marketingu a segmentace pro efektivní komunikaci se stávajícími zákazníky. V teoretické části se budu zabývat důvodem zařazení internetového marketingu a segmentace do marketingové komunikace se stávají-cími zákazníky. Dále jednotlivými formami internetového marketingu a možnými způsoby segmentace zákazníků s využitím knižních a internetových …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to propose the use of internet marketing and segmentation for effective communication with existing customers. In the theoretical part I will deal with the reason for the inclusion of internet marketing and segmentation into marketing commu-nication with existing customers. Furthermore, the different forms of internet marketing and possible ways of segmenting customers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MUSIL, Štěpán. \textit{Využití segmentace a internetového marketingu při komunikaci se stávajícími klienty firem}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2019. Available from: https://theses.cz/id/7va2sm/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Musil, Štěpán. Využití segmentace a internetového marketingu při komunikaci se stávajícími klienty firem. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ -
Návrh na zlepšení systému evidence prodeje ve společnosti FGA, s.r.o.
Lubomír Sáček -
Video marketing firmy Kola-Rtyně
Michal Bergmann -
Research on the development trend of short video marketing based on Tiktok
Jingyu Kang -
Video storytelling v digitálním marketingu
Albrecht Albrecht -
Blog jako marketingový nástroj v oboru kosmetiky
Tereza Bartová -
Blog jako prostředek marketingové komunikace v oboru Fashion Business
Natálie Kotková