Ing. Beata Lišková

Bakalářská práce

Využití marketingu pro zvýšení obratu firmy Eurofire, s. r. o.

Using marketing to increase the turnover of company EuroFire
Anotace:
Práce je zaměřena na posouzení aktuální marketingové situace firmy EuroFire spol. s r.o. a návrh doporučení v oblasti marketingových nástrojů, která povedou ke zvýšení obratu firmy. Práce se nejprve v teoretické části zabývá popisem základních teoretických marketingových východisek, včetně charakteristiky marketingového i komunikačního mixu a teorií marketingového řízení. Na základě tohoto teoretického …více
Abstract:
Thesis focuses on evaluating current marketing status of company EuroFire and suggests recommendation in the field of marketing tools that will lead to increase the turnover of company. The first theoretical part deals with a description of charakteristics of marketing and communication mix and theories of marketing management. The practical part describes performed marketing situational analysis of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Oponent: Ing. David Číž

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Akademie Sting

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem