Ing. Beata Lišková

Bachelor's thesis

Využití marketingu pro zvýšení obratu firmy Eurofire, s. r. o.

Using marketing to increase the turnover of company EuroFire
Anotácia:
Práce je zaměřena na posouzení aktuální marketingové situace firmy EuroFire spol. s r.o. a návrh doporučení v oblasti marketingových nástrojů, která povedou ke zvýšení obratu firmy. Práce se nejprve v teoretické části zabývá popisem základních teoretických marketingových východisek, včetně charakteristiky marketingového i komunikačního mixu a teorií marketingového řízení. Na základě tohoto teoretického …viac
Abstract:
Thesis focuses on evaluating current marketing status of company EuroFire and suggests recommendation in the field of marketing tools that will lead to increase the turnover of company. The first theoretical part deals with a description of charakteristics of marketing and communication mix and theories of marketing management. The practical part describes performed marketing situational analysis of …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
  • Vedúci: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Oponent: Ing. David Číž

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Sting academy

Bachelor programme / odbor:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms