Využití marketingu pro zvýšení obratu firmy Eurofire, s. r. o. – Ing. Beata Lišková
Ing. Beata Lišková
Bakalářská práce
Využití marketingu pro zvýšení obratu firmy Eurofire, s. r. o.
Using marketing to increase the turnover of company EuroFire
Anotace:
Práce je zaměřena na posouzení aktuální marketingové situace firmy EuroFire spol. s r.o. a návrh doporučení v oblasti marketingových nástrojů, která povedou ke zvýšení obratu firmy. Práce se nejprve v teoretické části zabývá popisem základních teoretických marketingových východisek, včetně charakteristiky marketingového i komunikačního mixu a teorií marketingového řízení. Na základě tohoto teoretického …víceAbstract:
Thesis focuses on evaluating current marketing status of company EuroFire and suggests recommendation in the field of marketing tools that will lead to increase the turnover of company. The first theoretical part deals with a description of charakteristics of marketing and communication mix and theories of marketing management. The practical part describes performed marketing situational analysis of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/gkiy0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Ing. David Číž
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing analysis of a selected company
Tomáš Růžička -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková