Případová studie marketingové komunikace společnosti Red Bull – Jan GONOS
Jan GONOS
Diplomová práce
Případová studie marketingové komunikace společnosti Red Bull
Case study of marketing communication of Red Bull
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím eventu jako součásti marketingového komunikačního mixu. V teoretické části jsou shrnuty informace o zmíněné problematice, organizování eventů a jejich dopadech na segmenty společnost. Teoretická východiska jsou aplikována na společnost Red Bull a její tým zaměřený na studentské aktivity. Případová studie analyzuje činnost týmu a konkrétní event. Výsledky pak přinášejí …víceAbstract:
This thesis is focused on using event as a part of marketing communication mix. In theoretical part are summarized information about the problematics, organizing events and its impacts on segments of the society. Teoretical informations are aplicated on the Red Bull company and its team targeted on student activities. Case study analyses the work of the team a a concrete event. Conclusions brings a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Bartková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GONOS, Jan. Případová studie marketingové komunikace společnosti Red Bull. Olomouc, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace prodejce alkoholických nápojů
Martin Jurka -
Applications of event study methodology for measuring of a market reaction
Munkh-Od Dashdondog -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
Metoda event studies a její využití na finančních trzích
Andrea Letochová -
Event management firmy Johann W
Petra Beránková -
Event marketing jako nástroj pro rozvoj města
Andrea Rubínová -
Plánování a tvorba event marketingové strategie
Filip Kubíček -
Cost-optimal AWS Deployment Configuration for Containerized Event-driven Systems
Martin Sisák