Jan GONOS

Diplomová práce

Případová studie marketingové komunikace společnosti Red Bull

Case study of marketing communication of Red Bull
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím eventu jako součásti marketingového komunikačního mixu. V teoretické části jsou shrnuty informace o zmíněné problematice, organizování eventů a jejich dopadech na segmenty společnost. Teoretická východiska jsou aplikována na společnost Red Bull a její tým zaměřený na studentské aktivity. Případová studie analyzuje činnost týmu a konkrétní event. Výsledky pak přinášejí …více
Abstract:
This thesis is focused on using event as a part of marketing communication mix. In theoretical part are summarized information about the problematics, organizing events and its impacts on segments of the society. Teoretical informations are aplicated on the Red Bull company and its team targeted on student activities. Case study analyses the work of the team a a concrete event. Conclusions brings a …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lenka Bartková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

GONOS, Jan. Případová studie marketingové komunikace společnosti Red Bull. Olomouc, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kultury

UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

Fakulta tělesné kultury

Magisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie