Sandra Idugboe

Master's thesis

LOYALTY PROGRAMS AND THEIR EFFECTIVENESS FROM THE COMPANY POINT OF VIEW

LOYALTY PROGRAMS AND THEIR EFFECTIVENESS FROM THE COMPANY POINT OF VIEW
Abstract:
Tato práce analyzuje věrnostní programy jako jeden z marketingových nástrojů, který je v současné době firmami hojně využíván. Zabývá se jejich efektivitou pro firmy i tím, jak jednotlivé parametry loajalitních programů vnímají zákazníci. Práce analyzuje, zda loajalitní programy naplňují cíle, které si v souvislosti s nimi firmy stanovily. Výzkum, založený na primárních datech, se snaží odpovědět na …more
Abstract:
This thesis analyzes Loyalty programmes as used by companies as marketing tool, their benefits, setbacks and effectiveness so as to determine whether Loyalty programmes do achieve the purposes for which they are created by companies for the clients. Since Loyalty programmes have become a common practice amongst businesses, this research helps us Know whether the effort spent on creating and offering …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 11. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 2. 2014
  • Supervisor: Radek Tahal
  • Reader: Václav Stříteský

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/58407

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities