Sandra Idugboe

Diplomová práce

LOYALTY PROGRAMS AND THEIR EFFECTIVENESS FROM THE COMPANY POINT OF VIEW

LOYALTY PROGRAMS AND THEIR EFFECTIVENESS FROM THE COMPANY POINT OF VIEW
Anotace:
Tato práce analyzuje věrnostní programy jako jeden z marketingových nástrojů, který je v současné době firmami hojně využíván. Zabývá se jejich efektivitou pro firmy i tím, jak jednotlivé parametry loajalitních programů vnímají zákazníci. Práce analyzuje, zda loajalitní programy naplňují cíle, které si v souvislosti s nimi firmy stanovily. Výzkum, založený na primárních datech, se snaží odpovědět na …více
Abstract:
This thesis analyzes Loyalty programmes as used by companies as marketing tool, their benefits, setbacks and effectiveness so as to determine whether Loyalty programmes do achieve the purposes for which they are created by companies for the clients. Since Loyalty programmes have become a common practice amongst businesses, this research helps us Know whether the effort spent on creating and offering …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 11. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 2. 2014
  • Vedoucí: Radek Tahal
  • Oponent: Václav Stříteský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/58407

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities