Fehler und Umgang mit Fehlern im DaF-Unterricht – Vladimíra BOLKOVÁ
Vladimíra BOLKOVÁ
Master's thesis
Fehler und Umgang mit Fehlern im DaF-Unterricht
Mistakes and work with mistakes in German language lessons
Abstract:
This diploma thesis is divided into three parts - theoretical, empirical and practical one. The theoretical part explains terms such as mistake and error, classifies the mistakes and presents the reasons for those mistakes. The empirical part describes the methods of the research and of the work with mistakes. The practical part describes the actual work in lessons. A part of this thesis is a questionnaire …viacAbstract:
Tato diplomová práce, která je rozdělena na teoretickou, empirickou a praktickou část, se zabývá prací s chybou ve výuce německého jazyka. Teoretická část vysvětluje pojem chyba, klasifikuje chyby a uvádí příčiny vzniku chyb. Empirická část popisuje metody výzkumu a práce s chybou. V praktické části jsou popsány konkrétní ukázky z hodin. Součástí práce jsou i dva dotazníky - žákům a učitelům - a výsledky …viac
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 10. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Petra Fuková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BOLKOVÁ, Vladimíra. Fehler und Umgang mit Fehlern im DaF-Unterricht. Ústí nad Labem, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Philology / UNJL JO KS
Práce na příbuzné téma
-
Pedagogická komunikace v individuální výuce anglického jazyka – akční výzkum
Pavel Prokš -
Integrace výuky jazyků založené na úkolech do individuálních online lekcí (akční výzkum)
Markéta Kršková -
Akční výzkum zaměřený na využití projektového vyučování v hodinách anglického jazyka na úrovni B1/B2
Dominika Randáčková -
Akční výzkum: Výuka anglického jazyka u žáků s dyslexií na základní škole
Lucie Trčková